SOUTĚŽ Z (PŘED)ADVENTNÍHO KALENDÁŘE TAMARKI

Jak už jsem psala ZDE a jak mnozí jistě víte - zapojila jsem se do (před)adventního soutěžního kalendáře, který vymyslela a zrealizovala Markéta alias Tamarki. Pokud budete sledovat její blog, každý den až do 27. listopadu tam najdete "otevřené okénko" kalendáře a v něm ukrytou soutěž. Vtip je v tom, že každý den se soutěží na jiném blogu, takže zajímavých výher a šancí uspět je opravdu spousta!



A dnes začíná soutěž také na Hrajeme si jinak. Hrát můžete o speciální a jedinečný BALÍČEK ADVENTNÍCH AKTIVIT, které vám zpříjemní předvánoční čas s dětmi. Připomente si české tradice (budete třeba lít olovo, ale nejen to!), něco si vyrobíte (třeba dárek pro babičku), něco si zahrajete (s figurkami i bez nich), něco si přečtete (nejen pohádky) a něco ochutnáte (nejen marmeládu)...

Prozradím vám jen, že na mém adventním balíčku se podílí také:
  • Little Bears a šikovná Marie, věnovala 24 adventních pohádek - jednu na každý prosincový den - můžete použít do adventního kalendáře. Jinak mají skladem spoustu úžasných šitých věciček,
  • FITO - doma vyráběné sirupy a džemy z ručně nasbíraných bylinek a plodů. Můžete použít do lineckého cukroví, nebo na vánočku. Mňam.

A zbytek už je v mé režii.
Překvapení je to schválně, protože řekněte upřímně, kdy vás naposledy něco opravdu překvapilo? Nebo někdo? Znáte to: "Co ti mám koupit k Vánocům?" "Třeba ručníky." "Nebo tu kosmetiku." "Parfém." "Víš co? Dám ti peníze a něco si kup." Ha! Tak to já nedělám! Neptám se a překvapuju svoje blízké. A teď i vás. Tak snad vás předvánoční dárek potěší.

A jak můžete soutěžit? 
  1. Napište mi do komentáře k soutěži na Facebook nebo do komentáře sem pod článek, CO VÁS V POSLEDNÍ DOBĚ PŘEKVAPILO
  2. Dejte "To se mi líbí" stránce Hrajeme si jinak na Facebooku.
Soutěž potrvá týden, končit budeme o půlnoci z 15. na 16. listopadu. 16. listopadu ráno vylosuju jednoho vítěze ze všech komentářů tady i na Facebooku. Držím palce a těším se na to zajímavý počtení :)

Sledujte také Tamarki blog, kde najdete nejen soutěžní kalendář, ale taky spoustu krásné inspirace (nejen) do bytu.

Hezké předvánoční chvíle s dětmi


Míša


PS: A chcete vědět, co opravdu překvapilo mě? Svatební fotka jedné mé kamarádky - cestovatelky, fotografky a bláznivé holky - na Facebooku. A vzala si fakt velkýho fešáka, co má španělský jméno! Kačko, jestli to budeš někdy číst (třeba až budeš mít děti :) ), tak moc ti to přeju a ještě jednou gratuluju! M.


169 komentářů:

  1. Krasny den Miso,hezka prekvapeni mam od svych dcer,kazdou chvili mne prekvapi svou bezprostrednosti.Horsi je moje neschopnost vyrovnat se s tim,ze mne nikdy neprestane prekvapovat lidska hloupost.Treba naposledy jsem byla neprijemne prekvapema tvrzenim, ze je nase rodina v montessori sekte.Ted uz se jen usmivam,ale prekvapeni to bylo.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Míšo, asi to sem v předadventní čas nepatří, ale překvapily mě výsledky voleb...

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, balíček vypadá úžasně, tak zkusím štěstí. Překvapená jsem skoro pořád, moje dcera mě většinou překvapuje malými radostmi.:-) Za poslední dobu jsem byla nejvíc překvapená, když po mě moje nová zubařka chtěla 1500kč za vyndání zbytku zubu, který špatně vytáhla moje stará zubařka:-(To jsem fakt koukala:-)Díky Šárka (saui.dj@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě v poslední době překvapují kromě děti výsledky voleb.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Míšo, včera mě krásně překvapila kamarádka novinkou, že je po dlouhém snažení těhotná:) protože tak díky osudu čekáme druhorozená miminka stejně, je to radost dvojnásobná :)
    Váš předadventní dárek je krásný a moc ráda si o něj zasoutěžím. kamilamikel@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Překvapení mám ráda ... pokud jsou to tedy ta milá překvapení. Ale i ta protivná mají své výhody, minimálně nám otevírají oči a probouzí nás ze sna. Jedno z nich na mě čekalo právě v pondělí, kdy jsem se dozvěděla, že má práce v obecním zastupitelstvu dostane na bedra ještě další nálož povinností. Nejdřív jsem hudrovala, ale pak si říkám ... máš příležitost dokázat (si), že to zvládneš! Takže i ta špatná překvápka se snažím obrátit naruby a dívat se na ně pozitivně.

    reena.de@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den Míšo, vypadá to moc hezky a dětem se to bude moc líbit.
    Mě už dva měsíce překvapuje, jak jsou ty moje děti stejné (podobají se jeden druhému) a přitom každý tak strašně jiný. A taky to, jak je možné, že já, takový tvrdý obchodník a praktik, každou chvíli bulím, když vidím jak jsou báječný. Vlaďka
    vladuska123@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tak mě v poslední době překvapilo, jak je máslo všude drahé :D bysver@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný den, mě velmi překvapilo jak se moje dcera zlepšila v malování. Jsou ji 3 roky a kreslí opravdu krásně!
    krejcirova.marcela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Dnes ráno mě překvapila volba amerického prezidenta. Jinak mě překvapují mé děti i lidé kolem mě, většinou příjemně:)
    Krásný web, isnpiruji se! Díky.
    Soňa
    novosonia@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý den, nádherný dárek věnovaný do soutěže. To by mi nikdy nenapadlo! Paráda! A co mi překvapilo v poslední době? Moje děti mě dokážou překvapit vždy. Hlavně moje 3letá dcera, plete si brusle a lyže. Doma chce chodit v bruslích a povídá: Mami obuj mi ty boty lyžový plosím? Tak ta mi překvapuje krásně pořád, šmudlinka jedna. Mějte se krásně. Hodně štěstí všem!Zdraví Martina

    OdpovědětVymazat
  12. Mě v poslední době překvapilo, jak jsou někteří lidé falešní a zlí a člověk zjišťuje, že opravdu ten okruh blízkých lidí je malinký a musí si toho moc vážit.
    stella.cernotova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý den,mě nepřestávají překvapovat moje dvě vnoučátka,které se snažím užít jak to jen jde.pěkný den. olga.kracmarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý den, dárek s překvapením, to je opravdu výborný nápad. Mě náš malý Tadeáš překvapuje pořád. Naposledy např. když mi připomněl, jak malé děti vnímají jinak čas a že s nimi opravdu nic nehne, i když my dospělí zrovna tolik pospícháme. A nejlepší bylo, že jeho stoický klid se ukázal jako naprosto v pohodě a přišli jsme vlastně včas, navzdory mojí nervozitě a neschopnosti být v tu chvíli prostě jen přítomná.
    d.andrisova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Dobrý den, Míšo! Co mě překvapilo úplně nejčerstvěji? Jednoduchá odpověď - že jsem doteď neobjevila Váš krásný, inspirativní, moudrý blog! Ode dneška jsem u Vás pravidelně.... Děkuji za to! Jana

    OdpovědětVymazat
  16. Mě překvapilo jak hladce zvládl syn nástup do školky a taky vaše verze adventního kalendáře, která se mi moc líbí :) lidmilovat@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. okrem dnesnych politickych prekvapeni, ma prekvapil moj mladsi syn s pohodovym nastupom do novej skolky... ale hlavne sa tesim na vianocne prekvapenia :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Také mě překvapily výsledky voleb, nemile. Mile mě překvapuje každý den moje 2,5 letá dcera, hlavně v tom, jakou má úžasnou paměť. Nedávno prohlásila: "Když jsem byla malá, lezla jsem tady." :) Dlouho si lámu hlavu nad originálním adventním kalendářem pro ni, tak děkuji za pěkný nápad. barbora.p@tiscali.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Nepoetické ale příjemné překvapení - jak úžasně měkkou podrážku mají barefootové boty Kidofit :-) Já mám překvapení moc ráda, chytám adventní kalendáře každoročně nejen všem svým dětem, ale taky rodičům. A dárky bych nikdy předem vědět nechtěla, to pak není dárek.
    Jitka (j.mayerova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, mě včera absolutně šokovala moje dcera 14m. Přes oběd spala v hačce (houpačce, hojdovák)...byla zapnutá chůvička...já dělala něco málo v kuchyni a najednou vrzly dveře...řekla jsem si, že se mi to asi zdálo a za minutku zas...tak jsem se tam šla podívat a ona stála mezi dveřmi, s výrazem "no jako mamino, kde jsi?!". Pro někoho nic moc zvláštního, ale já jsem byla v šoku, až mi skoro vhrkly slzy do očí :) spíš dojetím, jaká je z ní velká a samostatná holka! <3 :)
    Jo a k volbám...k volbám se vyjadřovat nebudu...:D
    Hezký den všem, martinafamerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. V poslední době mě velmi překvapilo že holka kterou sem potkala naposledy jako malou holčičku už ma taky potomka.překvapilo mě a nepřestává mě překvapovat jak ten čas letí hankafb@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Dobrý den,
    dneska mě překvapil výsledek voleb... Ale příjemněji mě překvapila dcera, když včera psala dopis Ježíškovi a kromě svých dárků, napsala i o dárky pro bráchu a tátu s mámou. To mě zahřálo u srdce. V.Belikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Dobrý den Míšo! Tohle je vážně NÁDHERNÁ výhra!!! :-) Naposledy (ovšem jako pravidelně) mě překvapila má 3letá dcerka. Včera ráno vstala, chystala se do školky a najednou ze sebe vyhrkla: one, two, three, four, five! Vykulila jsem oči, evidentně se jí můj výraz zalíbil, tak to ještě zopakovala! Ano, je to šikovná holčička, baví ji všechno počítat (hlavně vagóny vlaku apod.), česky napočítá do 13 (pak následuje 18, 19 :D) a chodí ve školce do kroužku angličtiny, ale měli zatím i se seznámením 3 lekce, kde si víceméně jenom hrají...a jsou jí 3!!!! :D Přeji Vám krásné dny plné překvapení!
    Kateřina Tomíčková (tomickova.katerina@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  24. Krásný blog, inspiruji se. Díky za to.
    Dneska mě opravdu překvapil výsledek voleb.
    Soňa
    novosonia@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Jak to asi každá máma zná, co přišli děti, z překvapení nevycházím. Proplouvám životem vlastně s pusou dokořán, zažívám nečekané, neplánované a neskutečně krásné chvíle , snažím se mít mysl otevřenou a dát holčičkám to nejvíc, pevné kořeny a zároveň křídla. Ony mě plní po okraj ..... Krásná GA :-) Pěkný den:-) lenkaka@seznam.cz IG: lenkamarie77

    OdpovědětVymazat
  26. Nás překvapilo v poslední době naše miminko, o kterém jsme si všichni (vč. pana doktora)mysleli, že bude holčička a ejhle čekáme nakonec druhého chlapečka :)..jinak, kdo nás nepřestává překvapovat, je náš 2,5 letý "rozumbrada". Děti jsou to nejhezčí, co může být a moc se těšíme na ty naše letošní Vánoce, tvoření rod.tradic a tak.., zase je bude malý více vnímat než vloni. Zkusím v soutěži taky štěstí, Lucka, lucie.snejdrlova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Mě nemile překvapil letošní studený a deštivý podzim.
    Lucie (haluma@seznam.cz),

    OdpovědětVymazat
  28. Míšo,
    moc mě těší, že se s Vámi seznamuji.
    Váš blog jsem dosud neznala, těším se čím mě překvapí, ale už při prvních řádcích, vím, že mi bude Váš přístup k životu, dětem,...blízký !
    Moc ráda se tady zúčastním soutěže o adventní balíček překvapení:-)
    A co mě nedávno mile překvapilo?
    Že v zámecké kavárně nejenom, že číšník nám zapálil svíčku na stole, ale sám od sebe řešil i barvu brčka dle pohlaví dítěte.
    Jinak jsem trojnásobnou matkou a tak mě děti překvapují neustále už 23 roků.
    Nejvíc, ale už skoro 3 roky nejmladší syn Šimon, který v rozvitých větách dokáže velmi přesně vyjádřit to co chce, cítí, vnímá,.., a ještě k tomu má smysl pro humor :-)
    Krásné plné listopadové dny i Vám!
    Ilona.Rezaninova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj Miso, velice mile me prekvapil tvuj blog. Nejdriv o tobe moc hezky psala Marketka a kdyz jsem k tobe nakoukla, neprestavam zasnout. Toto jsem presne hledala. Diky diky diky
    Bohunka zavinac naiser tecka cezet

    OdpovědětVymazat
  30. Dobrý den, Míšo, překvapuje mne každý den něco, ale nejvíc (a to nejen za poslední dobu) mě překvapilo, jak je na tý mateřský kráááásně:) Hezký den všem:) chovancova.olga@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Milá Míšo, nebudete tomu možná věřit, ale i v dnešní době jsou lidé co facebook nemají a mít nechtějí. Jako podmínka účasti v soutěži mi to přijde nefér, ale taková už je doba.Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renato, podmínka - nepodmínka, jsme lidi a losovat nakonec budu ze všech komentářů, co si budeme povídat, kontrolovat se to stejně nedá :)
      Nicméně jen pro vysvětlení - Facebook je moje základní platforma, na které Hrajeme si jinak funguje už 5 let a má svoje fanoušky. Blog jsem si založila teprve nedávno pro delší texty.
      Zdravím vás a přeji hezký den, M.

      Vymazat
  32. A právě to mě překvapuje.Renata

    OdpovědětVymazat
  33. Milá Míšo, dnes mě opravdu hodně (a bohužel nemile) překvapil verdikt naší paní doktorky, že dcerka (prvňačka) má streptokoka a z toho samozřejmě vyplývající antibiotika. Ale zase beru pozitivně, že budeme spolu doma a budeme si užívat hraní, čtení pohádek ...
    Přeji krásné podzimní dny, Jana (janina.vencova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  34. v poslední době mě nepříjemně překvapilo, že se chození do školky může změnit v celopodzimní boj s nemocemi. představovala jsem si dceřin nástup do školky a můj do práce trochu jinak ;) lucie eiben@post.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Krásný den! Překvapilo mě, jak je venku krásně, když svítí sluníčko a zároveň mrzne... Člověk úplně zapomněl, jakou má při tom vzduch specifickou vůni a to ticho!!! Krásná GA! Facebook nemám, tak aspoň takto dávám vědět, že dárečky by byly fajn! Petra fetrova.petra@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Dobrý den :-) Jsem mámou roční holčičky a s jejím tátou jsme se právě vzali. Asi tři týdny před svatbou mě moje nová švagrová pozvala (místo rozlučky se svobodou, o kterou jsem příliš nestála) na relaxační masáž. Moje záda už to fakt potřebovali :-) Prostě překvapení, co nemělo chybu. Mějte se krásně. Verča (veronik@post.cz)

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj Míšo, krásný blog, budu se určitě vracet.
    Každý den mě překvapuje naše dcera, hodně se od ní učím a jsem vdečná, že je tu s námi. alena (maeba@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  38. ako je dnes zasa krásne a slnečno :) a ešte, že keď som sa dopovala samými super, bio, natural vitamínmi, že ako ma mohla skosiť chrípka z ktorej sa už dostávam vyše týždňa... inasistudio@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj Míšo, už to tady několikrát padlo - i já jsem dnes překvapená, že mi doteď Váš skvělý a inspirativní blog unikal. Máte novou čtenářku, už vybírám do jakého tvoření se s dcerou pustíme jako první :)
    Jinak - zprávy a politika jdou momentálně úplně mimo mě, ale dnešní novinky z USA mě přinejmenším zaskočily... Mějte se krásně, Klára (hokee@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  40. Asi už nebudu originální, ale překvapilo mě vítězství testosteronu v USA.
    Je tady u vás moc pěkně, děkuju za možnost si zasoutěžit :-)
    katerina.klasterecka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Me několikrát denně překvapují obě mé děti, především tím, čemu všemu už rozumí. :)
    renata.sablaturova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Milá Míšo, moc ráda si o Váš nádherný dárek zasoutěžím, protože dárky tohoto druhu i šikovné a kreativní lidi Vašeho ražení prostě miluji a obdivuji.
    A víte, co překvapilo mě? Já samotná...jsem překvapená z vlastního zjištění, jak je vlastně jednoduché na děti pořád jenom neřvat, neokřikovat je za každou blbost, nestát jim za každé situace "za zadkem", přistupovat k nim, jako k sobě rovným, nedirigovat je a neorganizovat jim každou sekundu jejich úžasného bytí, být v klidu a pozorovat je, jak s mnohými věcmi sice zápolí, ale vždy s grácií, jak prožívají své vítězství i prohry a jak nám vlastně každým svým činem dávají najevo, že svět je to nejkrásnější místo k žití... Tak tohle mě na mě samotné fakt dost překvapilo - že jsem schopná být takováhle máma a jak je to vlastně osvobozující...Trvalo mi ale nějakou dobu, než jsem byla schopná přepnout se do tohoto módu...
    Mějte krásné podzimní dny! renata_simetkova@yahoo.co.uk

    OdpovědětVymazat
  43. Překvapuju sama sebe dost často. A nejčastěji tím, jak mě nějak sposta věcí vůbec nepřekvapuje :)
    Míša miskadolinka zavináč seznam cz

    OdpovědětVymazat
  44. Překvapuji často sama sebe jak v některých situacích zareaguju, ze me třeba rozhodí nebo dojme úplná blbost. Petra
    peta.hupsilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Pěkný den, překvapilo mě,jak parádně jsem zvládla ušít čelenku naší malé indiánce na oslavu prvních narozenin.Doposud nikdo z rodiny nevěřil,že to dám,neb s jehlou a nití mi to nikdy nešlo.A těším se na překvapení č.2,jak bude reagovat na úžasné teepee,co dostane.
    Krásný podzim a předadventní čas.Martina
    marzav@email.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Posledním velkým překvapením bylo první "mama" u mojí osmiměsíční dcerky, vůbec jsem to tak brzo nečekala! Janina.plesnik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Přeji hezký den, překvapilo mě Vaše příjmení. Je totiž stejné jako jsem měla za svobodna a moc lidí s takovým příjmením neznám. :-)
    Přeji hezký zbytek dne.
    zaleska.j@email.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Pekny den,zrovna vcera me prekvapilo,jak paradne moje pul rocni dcerka zvadla v plavani prvni potopeni pod vodu.Po vynoreni se vylozene usmivala:-)
    Katerina.Alexova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Dnesne prekvapka.... Zoskrabkanie na losoch 5€....priatel zacal po 1x hovorit o niecom co nikdy sam neriesil.... Vysvetlenie od dcerky 2r8m co je to DNA (spievala si pesnicku kde to pouzila) takze prekvapeni je casto dost... Kiez by sa to tykalo aj darcekov v pozitivnom zmysle ale to by rodina musela byt viacej vnimava a pocuvat.... Tak prajem zivot plny milych a pozitivnych prekvapeni. Dakujem za sutaz... Lpravdova@gmail.com Lenka

    OdpovědětVymazat
  50. Nejvice me prekvapilo, ze moje maly mimino oslavi na zacatku prosince uz jeden rok. Silene to uteklo....
    Mejte pekny den a budte prekvapovana kazdy den!
    akinorevs@email.cz

    Zdravi Veronika

    OdpovědětVymazat
  51. Překvapil mne nápad - (před)adventní kalendář:-)))
    winterh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Větší i menší překvapení mi denně připravují o obě děti, nicméně velké negativní překvapení jsou výsledky prezidentských voleb v USA. jana.zdvihalova()email.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Překvapilo mě kolik je ještě v mém okolí hodných lidí, kteří se nebojí pomoci dobré věci ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem se ani nepodepsala, pardon - Markéta F. ;)

      Vymazat
  54. mne neprestava prekvapovat, jak moc spravna je moje intuice... Mavam od more!! Terka

    OdpovědětVymazat
  55. Asi se budu opakovat, ale překvapili mě volby v U.S.A. Clintonova by mozna privedla Ameriku ke zkaze, ale Trump znici celej svet :D :( Nikol, slunicko1321@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Nejvice me ted prekvapilo me druhe tehotenstvi ... a ma dcerka nebude jedinacek. Tak si uzivame kazdy den :-)Hajkova :-)
    Haj.denisa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Za poslední dobu mě nejvíc překvapil náš druhý prcek, který vytrvale maskoval, že je v bříšku, i když už tam dávno byl :). Aneta (bartosova.anet@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  58. Děkuji za objev Vašeho blogu.
    Nejvíce mne překvapují naše děti - tím co dělají i tím co nedělají :-).
    Krásné podzimní dny, Pavlína. (pbobkova@email.cz)

    OdpovědětVymazat
  59. V poslední době mě překvapilo, že jsme jako rodina zvládly přežít manželovy zkoušky a docela nás to ztmelilo. Jsem na nás hrdá:-)
    j.mur@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Mám pocit, že už mě nic nepřekvapí a ono to vždy opět vyjde ;-) Překvapení, tedy ta pozitivní, miluju, tak se nechám překvapit třeba výhrou od Vás ;-) Mějte se krásně a piště básně, Dana dana.kolkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Překvapilo mě, jak v určitých věcech postupem času měním přístup. V naší rodině mi poslední době, kdy jsem se vdala a v práci se začala pohybovat mezi jinými lidmi, začla hrozně vadit negativita. Naopak jsem začala obdivovat a tíhnout k lidem, kteří i přes překážky dokážou být optimisty a prát se statečně s životem.
    romccca@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Syn se dnes nechal poprve ostrihat od kadernice;) To jsem temer vubec necekala a moc mile me to prekvapilo. Petra (petrafai@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  63. Každý deň ma prekvapujú moji vnuci ...a darček s prekvapením tiež nie je marný ....na FB nie som, ale skúsim šťastie ...Irena
    simkova.jana@atk.sk

    OdpovědětVymazat
  64. Hezký podvečer a díky za Vaše báječné okénko v předadventním kalendáři :-)
    Dnes ráno mě překvapil mráz. Nemile. A jak si tak pročítám komentáře a přemýšlím nad tím vším, tak naopak mile mě překvapilo, že dcera (1.třída) letos na podzim ještě nebyla nemocná, protože každý rok ve školce byla touhle dobou už dávno "na hromadě".
    Krásný předadventní čas mějte!
    A díky!
    Jana
    jvasutova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Krasny den preji a dekuji za objeveni dalsiho inspirativniho blogu. Prekvapeni bylo dnes vice: vysledky voleb, synova horecka, dcerino privitani pri navratu domu z prace, manzelova pochvala...

    OdpovědětVymazat
  66. Mně v poslední době nejvíce překvapil (v tom nejlepším!) pohádkový příběh mé kamarádky. Seznámila se s úžasným mužem, který si ji velmi rychle odvezl z Anglie (kde dělala au pair) k sobě do Prahy do svého bytu, do roka ji požádal o ruku, pár týdnů na to byla svatba, kde již byla těhotná. Šlo to velmi rychle, bez jakýchkoliv zádrhelů a krásně jim to klape. Vypadají jako perfektní pár a konečně je to muž, který se o ní ukázkově stará, tak moc si zasloužila být šťastná. Doufám, že jim to bude takhle skvěle klapat navždy.
    gabriela.srbova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Zdravim!
    Kdyz jsem si procitala nektere komentare,tak jsem se celkem pobavila u toho,co koho prekvapilo-napriklad vysledky voleb a nebo cena masla(s cimz zrovna souhlasim:-)).
    Ale mne osobne nedavno prekvapilo,kdyz jsem si prochazela stare fotky v mobilu a narazila na fotky me dcery zhruba v 5-ti mesicich. Uvedomila jsem si,jak se od te doby strasne zmenila(ted ji je 17m),jak vyrostla,jak z ni je ted sikovna holcicka!samozrejme,ze to je normalni,ze vsechny deti rostou. Ale prekvapilo me to:-) je to prece moje male miminko:)
    horakol@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Hezky podvecer, posledni dobou me velice prijemne prekvapila prodejni vystava Rosteme pro zivot,smysluplne hrani na ktere jsem byla ted o vikendu s dcerou. Urcite z toho udelame kazdorocni tradici. Velmi se nam tam libilo, a nasbirali jsme spousty inspirace. tereza.skarydova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Hezký večer,
    v poslední době mě překvapilo, jak ten čas strašně letí a že tu opět budou Vánoce..moc se zase těším..jsou to mé oblíbené svátky.. :)

    prokesova.michaela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. To je krasny nápad! A co me prekvapilo? Treba to jak si v poslední době dve z mych tri deti začínají hezky hrat... ;) A. Anna.kocovska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Mě nyní překvapuje, jak krátký je ten boží den - ráno vstanu za tmy a z práce se vracím za tmy :( ale jinak mám podzim ráda! :-)

    OdpovědětVymazat
  72. Krásný večer, v poslední době mě čím dál víc překvapuje moje dcerka,jak umí naslouchat a jak začíná být hodnější a hodnějsi :-) moc bych si přála,aby se na mě u Vás štěstí usmálo :-) mějte se paradne Mirka (Tami.sara@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  73. dobry den tak me největší překvapení za poslední dobu bylo že jsme prodali byt ktery teda prodáváme už hodně dlouho a hodně jsem toužila aby už to bylo vyřešene a my se mohli pohnout o kus dál...no a tak jako každý den mě nepřestává překvapovat má dcerka :-D káždy den má pro mě připravené jiné překvapení někdy milé jindy méně příjemné ale i tak jí za to děkuji:-) pěkný den přeji Klára melkr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Mě velice překvapilo mé druhé těhotenství :)

    OdpovědětVymazat
  75. Mě překvapily pokus o první krůčky našeho listopaďátka:)
    Katka (katerina.roller@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  76. Mě naposledy velmi mile překvapila návštěva Flerjarmarku, tolik krásných originálních věcí:-). ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Překvapená jsem byla dnes, když jsem se šla po dlouhé době podívat do práce. Cítila jsem se tam moc dobře a už z návratu po mateřské nemám obavy. :-)

    OdpovědětVymazat
  78. Dobrý den, Míšo, tak tento balíček aktivit je opravdu pecka!Musím říct, že mě poslední dobou překvapuje moje 18ti měsíční dcerka. Určitě znáte to, když si uvědomíte, že je již delší dobu doma klid a pak letíte s hrůzou zjistit co kde dítko zase napachalo za škody? Moje Magdalenka má teď moc ráda pastelky a tak v nestřežené chvilce (kdy se maminka zamyslela) stihla pokrelit v obýváku vše kam dosáhla (vypadá to, že s předvánočním úklidem budeme ještě bílit :-D) Opravdu mě to překvapilo, protože já jsem byla úplně stejná a nečekala jsem to tak brzy. Když už jsem já od maminky, dostala vynadano,že se po stěnách nemaluje, tak jsem prý alespoň čmárala po sobě (prý jsem byla jak indian) Je to až děsivé, jak jsou nám děti podobné. aduska2004@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Dnes mě překvapily první sněhové vločky. Byl nádherný podzimní den a do toho sníh. Čekala jsem ho až v noci. Díky za krásný blog. Yayaathome15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. Každý den mě překvapují ,,moje" školní děti, ale musím říct, že je to překvapení většinou příjemné, které mě nabíjí a dodává energii do další práce.Přeji krásné podzimní dny. Mirka ( konecnamirka@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  81. Musím se smát, protože první co mě napadlo, je včerejší objev vešek v hlavě u syna :D ale to asi není to správně překvapení že? Každopádně nás to zaměstnalo a šišky jsme si začali okamžite drbat všichni :D hankavyvialova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  82. máte pěkný a inspirativní blog!
    Mě překvapuje každý den naše ratolest :) marketa.botankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Milá Míšo, dnes me překvapil mladší syn, který zcela spontánně a láskyplně obejmul svoji sestru, kdyz za námi vyběhla ze dveří skolky :).
    Balíček vypadá skvele, třeba budu mít stesti :).

    OdpovědětVymazat
  84. Každý den mě překvapují moji malí synáčkové, ale co mě naposledy opravdu dostalo a překvapilo je, že se kamarádce narodila holčička a přitom jsme si všichni okolo mysleli, že to bude jasnej kluk :D Jitka (elicerovajitka@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  85. Překvapilo me a to dost neprijemmě dnešní vítězství Donalda Trumpa ve volbách :-/

    OdpovědětVymazat
  86. Největším překvapením, jsou Vaše stránky. Právě jsem přečetla dva články a rozplakala jsem se. Už od narození dcery mám pocit, že je mi rovnocený partner a tak k ní přistupuju. Nezahlcuju ji ukřičenýma hračkama, které ji zabaví, ale snažím se jí - jak jste napsala - Naučit všechno, co vím! A ona mi to krásně oplácí. Teď je trochu těžší období, protože nám přibyl syn a i když ho miluje, přeci jen asi žárlí a začíná to být těžší. Těším se tedy, že zde najdu inspiraci k dalším krokům. děkuji Lenka lenka.sabakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Co me překvapilo? Toho je za posledni dobu docela dost, vcelku i zásadnější veci... Treba me hrozne překvapilo, ze jsem konečně pred 2 týdny potkala chlápa a dali jsme se dohromady, po nějaké delší době samoty (sama s dítětem)... Az jsem to nečekala, ze by neco mohlo přijít :) Tohle je pro me největší překvapeni, ale jinak jsou i častá menší- treba ze vám nekdo v obchodě popreje hezky den a zasmeje se (coz se moc nestává), ze najdu na zemi korunu- proste spousta blbosti, ze kterých se radují :)
    Dekuji za soutěž a jdu se začíst do blogu
    katka.sramkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. Mila Miso, tak velmi prekvapena jsem dnes: jaktoze jsem na vas uzasny blog jeste nenarazila? ... nemusim cist nic, ale z titulku nekolika clanku, z predstaveni vas samotne u Tamarki... je mi jasno, sem ted budu chodit ... jana.bennettATseznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Dobrý večer Míšo, tak teď aktuálně jsem překvapená z toho, kolik zajímavých blogů nám Markéta díky své předadventní soutěži představuje. Každý trochu jiný a všechny zajímavé a inspirující. Už toto je takový malý dárek. Ale samozřejmě i já zkusím štěstí, jestli něco nevyhraji :)Přeji hezké podzimní dny. Věra email: krucemburk123@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Krásný večer,
    tak mě tedy velmi překvapilo, kdo bude nyní americkým prezidentem. A jen se modlím, aby jsme to všichni ustáli.
    Krásný blog.
    Táňa

    OdpovědětVymazat
  91. Mile mne překvapil váš blog �� gimi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Mě mile překvapilo, že někdo "si hraje" jako my, protože v mém okolí nenacházím pochopení..Díky!
    romulka.form@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Velmi mile mě na závěr dne plného nepříjemných překvapení překvapil váš blog. Maruška

    OdpovědětVymazat
  94. Upřímně musím přiznat, že právě před chvilkou mě překvapil nápad na zapojení dítka do párování ponožek, který je u Vás na blogu. Proč mě to ještě nenapadlo?? :-) Jinak mě, stejně jako ostatní, neustále překvapují děti. Třeba včera jsem v krabici s legem našla všechny své klíče od auta. Díky bohu ještě před tím, než jsem zjistila, že je vlastně nemám. :-)

    OdpovědětVymazat
  95. Jelikož jsem nedávno po mateřské nastoupila do práce, překvapilo mě, kolik jsem toho stihla zapomenout a vypustit z hlavy. Snad to zas rychle doženu :-) Děkuji za krásnou soutěž a inspirativní blog.
    mea7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Dnes mě překvapil balíček od kmotřičky, ač nic zrovna neslavím... A pak také váš blog. Myslím, že to byl od Tamarki super nápad, protože nás čeká 24 překvapení:))))
    Děkuji za vaši dnešní možnost být třeba překvapena... Helena
    novy-domov@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Tak me dnes rano velmi prekvapil vysledek americkych voleb. No, prejela mnou zima od hlavy az k pate...
    Tereza
    benduska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Hezký večer, na Váš blog jsem narazila díky Tamarki a už na první pokuk jsem nadšená a zvědavá! Voní to tu inspirací a to já ráda:) Mládě spí, takže se konečně můžu začíst (snad to nezakřiknu:)

    Mě překvapila naše první dovolená ve třech (v Českém Švýcarsku). Náš klouček tam měl 4 měsíce a zvládl to úžasně! Díky šátku jsem toho obešli opravdu hodně a ač máme malého "pana nespavého kňouru", výlety krásně prospinkal. Jooo, procházky lesem, to je něco jiného než tady v parku, ve městě:D

    Také zkusím štěstí, ceny do svého předadventního okénka máte krásné, pohádek není nikdy dost, džemy, jooo, to já můžu a kdo by neměl rád překvapení?

    Přejeme hezký podzim
    Veronika s Josífkem

    OdpovědětVymazat
  99. Narozeninové oslavy se konají u nás dospělých většinou předáním dárků a pochutnáním si na nějakém dobrém jídle, které připraví většinou maminky, tety, babičky... Sejdeme se, tak jak nám to čas dovolí a po nějaké době se zase všichni rozjedeme do svých domovů. Letos, aniž bych měla významné výročí, mi manžel připravil k narozeninám velké překvapení. Celý den věnoval jen mně. Byla jsem jak v ráji, jeho pozornost neznala mezí. Nic mu nevadilo, vše s trpělivostí činil a já mohla prožít nejkrásnější narozeniny. Těším se na příští rok, i když mi bude zase víc :-)

    OdpovědětVymazat
  100. Dobrý večer, tak mě asi nejvíce překvapuje dcerka (jsem s ní celý den, tak to asi ani nejde jinak :-)), naposledy v tom, jak se zdokonalila v psaní písmene A. :) Neustále trénuje a papírky s velkými áčky se doma povalují všude možně :)
    mignon@post.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Kromě výsledku amerických voleb, jak už tu bylo mnohokrát zmíněno, mě dost překvapilo, že jsem Váš blog už neobjevila dříve!?! Tímto děkuji Tamarki nápadu s předadventním kalendářem :-) Zkusím tedy štěstí a jdu se ponořit do pročítání Vaše blogu a najít inspiraci, jak zítra zabavit naše dva malé, nemocné raubíře. Děkuji.
    Martina (martina556@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  102. Ahoj, mě překvapilo to, že jsem uspěla u pohovoru a získala novou práci. :) Moc se mi líbí tvůj nápad, co dát do soutěže. EL sunshine29@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. ..že ještě neznám váš blog. M. kuca51@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. To je krásná otázka. Mám rok a půl starou dceru a opravdu se nenudím. Překvapilo mě jak dlouho se může klubat takový jeden zub a znepříjemňovat nám dny. Překvapilo mě jak rychle je vymalovaný náš bílý gauč všemi barvami. Překvapuje mě jak může takhle malé dítě nespat celý den a pak řádit v posteli téměř do půlnoci. Překvapuje mě jak někdy dokážu být trpělivá a nehnout brvou v situacích kdy jiným vstávají vlasy hrůzou na hlavě a v jiných situacích, neprosto banálních vylétnout jako čertík z krabičky. Každý den mě překvapuje jak z nás dvou obyčejných lidí vznikla taková nádherná a svojská bytost. Překvapuje mě jak můžu někoho tolik znát a na druhou stranu o něm vědět tak málo. Překvapuje mě hloubka lásky kterou cítím a která je každým dnem větší. Když o tom tak přemýšlím, jsem překvapená prakticky permanentně. A vážně mě to baví :D Krásné dny! Katka (katerinadurnak@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  105. jak strašně rychle zase uteklo 10 měsíců života mladšího synátora
    rennfri@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Dobry den,tesi mne,ze jsem Vas diky blogovemu kalendari objevila.S prekvapenimi si vystacim i sama...naposledy jsem se prekvapila tim,ze i celozivotni sova muze jit spat v 9 vecer a pak vstat a uzit si krasne,svezi rano.Bylo to blahodarne.At se vam dobre dari prekvapovat sve blizke i sebe Pavla sunnygirrrl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. překvapila mě a velmi potěšila tato celá vaše blogerská předadventní akce, palec nahoru;)Hanka...buchticek[zavináč]gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. Dobrý večer,mě velmi mile překvapilo,jak se díky nápadu na jednom blogu dostanu k spoustě dalších inspirativních a čtivých blogů.Byla bych šťastná - vyhrát tuto soutěž,hodila by se mi do školy pro moje žáčky.
    bystiv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Krásný večer, já se nesobecky přiznám, že naposledy jsem překvapila sebe samotnou. Za pár dní jsem udělala kus práce pro společný projekt, který s kamarády přes rok pipláme a vymazlujeme. I přes to že s dvěma dětmi nevím co s pár volnými hodinami pro sebe dělat dřív jsem ze sebe vydala maximum a jsem opravdu moc spokojená s výsledkem
    zalabakova.michaela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  110. Dobrý večer, naposledy mě překvapilo, jak moc můžou být dvě těhotenství odlišná. Čekáme druhé dítko a už teď mě nepřestává překvapovat. Díky, Lenka
    bystra.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  111. Dneska mě překvapil výsledek voleb a točím se nad tím celý den. Ale krásně svítilo slunce :).
    lenkamato@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. Dobrý den, lákavá GA... Dekuji. Mně překvapil v pondělí manžel, který si vzpomněl na nase výročí svatby a přijel s kytkou a medovnikem. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ješte e-mail: jana-brtnikova@seznam.cz :-)

      Vymazat
  113. Mě překvapuje pořád něco :).Momentálně, že i silný, energický člověk je křehký, tak jako každý jiný.
    Míša (koubovami@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  114. Dobrý den Míšo,
    krásný blog, bezva nápad na adventní kalendář a super tipy na další blogy ;o) Díky! I za šanci soutěžit.
    Já poslední rok strávila hodně času návštěvami taťky na onkologických odděleních, a kromě množství nemocných mě překvapil i jejich nízký věk.

    A vždycky když jsem z nemocnice šla, tak jsem si říkala jak se mám - že mohu odejít, zhluboka dýchat, jít kam chci, dát si kafe nebo oběd, naplánovat si aktivity na měsíc-dva dopředu.

    Kéž bychom si tuhle "výsadu" uvědomovali častěji, a alespoň v předvánočním čase na sebe byli vzájemně milejší, vstřícnější a každý "vyslaný" úsměv a dobrý skutek se znásobil a poslal dál ;o)

    Přeji kouzelný předvánoční čas,

    Helena (panprag@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  115. Mě tedy nepřestává překvapovat, kolik věcí se dá vyrábět a jak snadně to vypadá a kde na to všichni berou čas :) Moje výsledky jsou většinou ne tak působivé, tak se ráda zapojím do soutěže s možností vyhrát už hotový balíček. Děkuji Eva zemanovae@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  116. začal podzim a mě zase překvapilo, jak nemoc jednoho dítka (máme 4) dokaže totálně rozbourat chod celé rodiny :( a pozitivně mě teď překvapilo, že SNĚŽÍ!!!!!! gebin@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  117. Zase jsem díky této předvánoční akci narazila na super blog, už se teším, jak si vyšetřím kousek času, abych se tady u Vás porozhlídla :-)
    Jinak mě každý den překvapují mé dvě dcery :-) Naposledy, když starší řekla tRnka :-)
    Díky, Tinka333@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. Mě překvapila a potěšila moje dvouletá dcerka když jsem jí podala jablko a ona mi řekla díky mami :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  119. dnešní sníh! a moc bych si přála, aby ho do Vánoc jen a jen přibývalo :-)
    Tereza
    halllie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  120. Překvapuje mě pořád něco - třeba jak jsou ty moje děti už veliký, kolik toho už umí (hlavně ten starší), dneska sníh za okny, včera rýma jak trám...
    Terka (tereza.glocova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  121. Mě překvapuje pořád něco, já jsem věčně z něčeho vedle:D Velké překvapení je to, že jsem váš blog doposud neznala a jsem za jeho objevení moc ráda:) A jedno negativní překvapení je, že má dcerka od úterý poprvé horečkuje (je ji 13 měsíců a doposud neměla ani zvýšenou teplotu)
    Lenka F.
    lenka.cicha@email.cz

    OdpovědětVymazat
  122. Dobrý den Míšo,
    mám pocit, že poslední dobou zažívám samá překvapení... Třeba teď jsem moc překvapená z Vašeho blogu, protože za prvé jsem učitelka ve školce (určitě tu naberu spoustu inspirace) a za druhé bydlím v řepích, a vůbec jsem netušila, že tu máme nějaké mateřské centrum:)
    A další překvapení pro mě bylo, když jsem 10.10. na den našeho prvního výročí svatby zjistila, že jsem těhotná, což byl pro nás po prvním nevydařeném těhotenství nádherný dárek..
    Jsem teď na rizikovém těhotenství, takže jsem ráda, že jsem objevila Váš blog a budu mít spoustu času ho "prostudovat":)
    Mějte se krásně,
    Kristina Sovová
    kri.solarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  123. mne porad prekvapuje jak jsou miminka narocna! 7 mesicu a nespime, nejime, nepijeme a zlobime! ale vzdycky jim to maminky odpusti, kdyz jsou to preci nasi drobeckove. a taky mne prekvapuje jak jsou vynalezavi :)))
    krasny kreativni advent!
    Lucie
    competluc@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  124. Mě (krásně) překvapila zpráva, že tři moje kamarádky budou mít na jaře miminko.
    Díky za super předvánoční soutěž. Katka
    katerina.r@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  125. V poslední době..asi poslední tři týdny mě překvapilo jak se dcera krásně rozplavala. Od půl roka chodíme na miminkovské plavání. Teď je dceři 22. měsíců a za poslední tři lekce úplně krásně plave :) Plave s páskem okolo bříška a když ho na konci lekce sundáme, tak chce plavat i bez pásku. Sice se u toho vždycky potopí a neví jak dál, ale ani to ji nevadí. Prostě chce jen plavat. Je jak Forrest Gump..Jen nechce utíkat, ale stále plavat :D Je to moje šikulka :-* sleduji na fb jako libuska.krizova a mailík je: marcrazy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  126. Není vůbec překvapivé, že mě nejvíc překvapuje má dcerka :-)

    OdpovědětVymazat
  127. Krásná soutěž, děkuji za ni. Blog si ráda prostuduji, děkuji Markétě za tip:-) A k tématu? S dvěma dětmi je každý den nějaké překvápko! :-)

    OdpovědětVymazat
  128. Neustále mě překvapuje má roční dcera. Jak je to den ode dne chytřejší a vnímavější človíček. :-*
    stranger.ars@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  129. Dobrý den,
    překvapil mě Váš blog, a to příjemně. Těším se, až si ho postupně pročtu a inspiruju se.
    Díky za soutěž.
    Bára Havrdová
    ribicika@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  130. Dobry den, prekvapilo me, ze jsem objevila Vas krasny, inspirativni blog az dnes...lucka.kocianova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  131. Kromě dárků od manžela, kterými mě překvapuje a rozmazluje asi až příliš často už mě jen tak něco překvapit nedokáže...
    Blanka

    vesela.bla@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  132. Dobrý večer Míšo, mě překvapuje, kolik krásných blogů objevuji díky této soutěži, překvapení mám ráda a jsem překvapena často. Překvapil mě syn, že si sám našel brigádu a moc ho to baví. Překvapil mě druhý syn, který mě občas pozve autem na výlet, překvapila mě kamarádka, která teď na podzim dělá kurzy na podzimní a adventní věnce a jsou naprosto úžasné, překvapuje mě, že je den tak strašně krátký, že nikdy nestihnu vše co bych chtěla. Zdravím a díky za inspiraci Ivana P.
    ivusep@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  133. Dobry vecet Miso,

    prekvapil me snih dnes rano...a moc prijemne.
    ludinova.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  134. Mně překvapil dnes k ránu, když se dcera vzbudila na mléko, sníh za okny. Už tu máme zimu! Těším se až napadne pořádně a opravdu vydrží ;). Adéla adelap@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  135. Dobré ráno Míšo, co mě překvapilo? Že tu naši rodinu zvládám i se 4 dětmi :-) Dita
    zezulkov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  136. Dobrý den, moji dva rošťáci mně překvapují každé ráno..vždycky si vymyslí nějaký nový způsob jak mě vytáhnout z pod peřin ...a že to někdy stojí za to :) milung@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  137. Díky Tamarki a této soutěži jsem Vás objevila. Moc pěkný blog! Každý dden mne překvapuje 2.5 letý syn a jeho nekončící dotazy :). Krásný den! Jo a email je hudeckova.a@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  138. Naposledy mě překvapilo mé avokádo, které konečně puklo ♥ Jinak moc hezký blog :)
    andrea.lekesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  139. Dobrý den,

    tento tyden mne prekvapil muj desetimesicni mesicni synek samostatnou chuzi. A tim se uzavrela kapitola miminka...

    Přeji krasný listopad

    kamilape.de@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  140. Naposledy bohužel výsledky voleb :(
    lada.sadilkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  141. Diky za tip na zajimavy blog!
    Prekvapila jsem se sama:) vytahla jsem rok stary denik a divim se vsem tem zmenam, ktere ve mne a kolem me za tu dobu nastaly. Levandul
    levandule-s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  142. Zdravim Miso, Vas blog jsem neznala, ale jen co jsem nakoukla, hned me zaujal. Urcite tu nacerpam nejakou inspiraci, dekuji :)
    Dneska nas nejvic prekvapil 1,5 lety syn, kdyz se naucil smrkat :)
    Hezky vecer a dekuji za soutez! Marketa
    marketa.sourkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  143. Já, překvapila jsem sama sebe ... jak se měním. Věra
    vera.bastlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  144. Dobrý den Mišo, mě překvapuje náš rok a pul starý chlapeček téměř každý den. Jak je čím dál chytřejší, všeho si všímá a je zvídavý a začíná pomalinku mluvit! A je s ním strašná sranda! Zrovna dnes si chtěl osedlat jako konika naši jezevčici Vendulku :) mějte se pěkně. Martina (m.kalvodova@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  145. Každý den mě překvapuje moje čtrnácti měsíční dcerka tím, jak rychle se učí, jak začíná chápat souvislosti, jak poznává svět.

    OdpovědětVymazat
  146. Dobry den, musim se priznat ze mam prekvapeni kazdy den a to v podobe 3-leteho dablika...ta me opravdu kazdy den dostana do kolen;)..janapechova@atlas.cz...dekuji Horakova

    OdpovědětVymazat
  147. Naposledy mě překvapila moje mamka,upplb když ráno zazvonila na zvonek a ja ještě spala, úplně jsem zapomněla, že se ma stavit na snídani...vlasta.krejzova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  148. Překvapilo mě uplně, jak si jedete vlakem a nemůžete se ani soustředit na čtení, jak se mi chce spát....a jak je ten svět malý....:)
    naty@naiser.cz
    Fejsbuk nemám promíň :(

    OdpovědětVymazat
  149. Ahojky.. :) V poslední době mě překvapila moje schopnost hrnaí na kytaru. Ani jsem netušila, že už mi nedělá takový problém zahrát F, Hmi, B .. (pochopí jen kytaristi.. :D)
    sara@naiser.cz

    OdpovědětVymazat
  150. Dobrý den,
    poslední překvapení bylo bohužel nepříjemné - moc jsem se těšila na vánoční dárek pro naše děti do nového pokojíčku - krásná patrová postel - tři týdny objednaná, zaplacená záloha a oni včera napsali, že se přestala vyrábět...:-(
    Ale jinak mě neustále překvapuje náš téměř dvouletý syn, ten naštěstí většinou pozitivně. Co všechno umí, čemu rozumí, jak si vše zpracovává v hlavičče...:-)
    Mám ráda překvapení, takže jsem zvědavá, co se asi může ukrývat ve vašem kalendáři... - třeba ho vyhraji a zjistím.:-) Hezký večer Pavlína
    (k.pavluska@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  151. Od: Jana M.
    Krásný Listopad Míšo.
    Co mne v poslední době nejvíce překvapilo? Tak asi to, že jsme dostali neštovice. :D Protože nevím kde jsme je mohli chytnout. :D A minulý týden syn (5 let) Zazvonila pošťačka a synátor vykouknul a říká ,, Ahoj Dášo,, Překvapená byla i pošťačka. Ona se fakt Dáša jmenuje a je u nás teprve týden. :D Když jsem se pak snažila synovi vysvětlit, že je to pani pošťačka a né Dáša tak mi řekl ,, Mami, ale pani učitelka říká té pošťačce co jezdí na kole Míšo, tak já týhle můžu říkat Dášo,,. No takže u nás je neustálým překvapením dětská logika. : D A taky se musím pochlubit jaké překvapení jsem přichystala já. Když jsem 28.10. vzala pubertální 16ti letou dceru na koncert skupin Nebe a Mirai do Sušice ( je to od nás cca 96 Km) a ona nevěděla kam jedeme a proč tam jedeme a zjistila to, až když jsme přišly před klub kde se to konalo a ona viděla plakáty. Normálně měla slzy v očích a já dostala od puberťáka pusu. :D A ta pusa mně fakt překvapila. :D Já prostě ty své děti miluju. Všechny tři. :D
    Jsem ráda že i váš krásný blog byl zařazen do této super předadventní akce. Zdraví Jana M.
    janculinek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  152. Před necelými dvěma měsíci nás o 9 dní dříve překvapila dcerka. Už prostě chtěla na svět. :-)
    hercikp@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  153. ahoj , mna prekvapilo to že ma v praci chcu povyšiť a že som urobila vodičák ! :D
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  154. V poslední době mě neustále překvapuje naše "miminko", že už není miminko, ale roční kluk, který začíná lozit do výšek (vylézt na stupátko a na stůl je nejoblíbenější) - člověk s ním už musí být mnohem víc ve střehu :-). Vilma - Willhell@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  155. Mna kazdy den prekvapuje moj 10m syn,mam pocit ze len pred chvilou sa zacal pretacat a teraz sa uz stavia na vlastne :) kazdy den vidim pokrok!a zacal mu teraz vykukat 7.zub,to bolo prekvapenie :)
    Martina
    lysa.martina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  156. Prekvapil me Vas blog a jsem rada, ze jsem ho objevila. janku80@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  157. Prekvapuje me, ze jeste neznam Tvuj blog, a jsem moc rada, ze je tady! Takze diky za soutez a tesim se na hrani jinak. Tereza (tereza236@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  158. Me prijemne prekvapil tenhle blog, doted jsem o nem nemela tucha a diky tamarki uz ho mam uspesne ve ctecce :)...jinak prekvapena jsem temer pokazde, kdyz se podivam na dvouleteho syna...vzdycky me necim malym at uz v chovani nebo v tom, co dela, prekvapi...myslim, ze z toho uzasu dlouho nevyjdu ;)

    OdpovědětVymazat
  159. nejvíce mě překvapil brzký příchod sněhu :) dcerka měla takovou radost,zrovna jsme sly do skolky...skoda že jak padal tak hned zmizel.... Krásný blog,moc se mi líbí
    Nebrius@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  160. Překvapením pro mě byla tahle úžasná soutěž, díky které mohu navštívit spoustu super blogů, o kterých jsem neměla ani ponětí :) Dalším překvapením pro mě byla na facebooku fotografie mé bývalé spolužačky s obrovským bříškem s popiskem, že je to rodinné foto před příchodem nového přírůstku do rodiny. Sranda je, že jsem vůbec netušila, že je těhotná a ona během týdne a půl porodila :D Ale jsou krásná rodinka :) Ovšem letos pro mě bylo největším překvapením, když nám moje sestra řekla, že čekají miminko <3 Bohužel nám to trubička řekla na apríla a vzhledem k tomu, že jsme se jich na to ptali takovou dobu, tak jim to nikdo nevěřil :D A za týden už má termín a ze mě má být konečně tetička <3 Hurá :) :D (tarantova.p@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  161. Kazdy den me prekvapuje muj syn, svoji laskou a pozornosti,ruznymi malickostmi. A uplne posledni dobou me mile prekvapila tchyne. Mam na navsteve tchanovce,na delsi dobu, a bala jsem se,jak je zvladnu(hlavne pri vzpomince na posledni navstevu).A zatim je tchyne mila a hodne pozorna a chapava. Moc si toho cenim a jsem mile prekvapena jejim chovanim

    OdpovědětVymazat
  162. mam doma krome trilete dcery, co se strasne tesi na Vanoce jeste mesicniho kloucka a nejvic me asi posledni dobou prekvapuje kolik lasky se do me jeste vejde
    hankaa.h@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za váš komentář :)