(PŘED)ADVENTNÍ BLOGGERSKÝ KALENDÁŘ

Když mi Tamarki - úžasná mamina dvou dětí s blogem o stylu a designu nejen v bytě - nabídla účast v adventním kalendáři bloggerek, chtěla jsem nejdřív odmítnout - vždyť já nic neprodávám, nenabízím, jen se s vámi dělím o inspiraci... Co bych vám ve svém adventním okénku měla schovat? A pak mě to napadlo! Ale vám to prozradím až 9. listopadu - to je totiž den, kdy odstartuje soutěž na našem blogu.



A JAK TO CELÉ FUNGUJE?

Tamarki vymyslela dokonalý systém, kdy bude na svém blogu po 24 dní otevírat vždy jedno kalendářové okénko a v něm bude ukryta soutěž. Každý den se bude soutěžit o jiné krásné ceny, které pro vás nachystaly různé bloggerky a Tamarki to na svém blogu všechno zaštítí. Tak ji sledujte, aby vám žádná zajímavá soutěž neunikla. Na Hrajeme si jinak odstartujeme soutěž 9. listopadu, těšte se!

24 dní soutěží a poznávání nových blogů


Ostatní bloggerky, které budou v tomto (před)adventním kalendáři, neznám, ale něco vám přece jenom prozradit můžu. U Tamarki se bude soutěžit o její překrásné autorské ložní povlečení FLOW!


Tak to je ode mě vše, víc vám vysvětlí sama Tamarki - tak šup k ní na blog ZDE, pokud vás zajímá 24 dní soutěží a poznávání nových zajímavých blogů.

A pokud chcete tip na adventní kalendář pro děti, koukněte na náš PINTEREST.

Hezký a klidný listopad vám přeje


Míša