MINI FESTIVAL - KDYŽ SI CHCETE HRÁT JINAK

Jestli ještě čekáte na vánoční inspiraci, neměli byste si nechat utéct Mini festival, který se uskuteční příští víkend, tentokrát v Kafkově domě u Staroměstského náměstí.

Byla jsem se podívat na jarním vydání a stálo to rozhodně za to! Pokud vám není jedno odkud pochází hračky, oblečení, nábytek a věci denní potřeby vašich dětí, rozhodně sem zavítejte.



A na co se těším já?  Nakoukněte:

Široko

Miluju ruční práci, pleteninu, tkaninu, čepice, svetry... A tyhle deky mě naprosto nadchly. Na tenhle stánek se těším moc!

Mimimo.cz

Mobily nad postýlku nejmenších dětí z přírodních materiálů zaujmou nejen montessori nadšence.


My dvě

Nadčasové dřevěné stavebnice podporují fantazii, komunikaci a propojují dětský svět s tím dospěláckým.


CILI

 Tak trochu retro hračky mě moc baví. Těším se na osobní setkání.


KUFŘÍKOV by Pikle z pytle

Moje srdcovka, kterou prostě musíte vyzkoušet :)


Houpací prkno

A další úžasná věc, úžasných autorů. Pokud ještě nemáte, přijďte omrknout.


Ani-Muk

Kreativní sady, které vám každé dva měsíce přijdou balíčkem až domů. Zajímavá témata a originální postupy. Na festivalu se podílejí také na kreativní dílně. 



Lípa

Poctivé české dárky - vymalujte si svůj vlastní domek a projeďte se v dřevěném auťáku.


Jou jou

Hravé ilustrace Jany Nachlingerové mě baví. Pexesa a jiné didaktické pomůcky používám nejen s dětmi, ale také při práci s cizinci. A tohle vypadá parádně!


Pepe a tete

Minimalistické panenky inspirované dětstvím našich předků. Love it!


Perfo systém

Šroubovací stavebnice z čistého dřeva na bázi klasického Merkuru.


Wooli

Dřevěné doplňky do interiéru - praktické a hravé, co víc si přát.


Tohle všechno a ještě mnohem víc najdete příští víkend na Mini festivalu. Bohatý doprovodný program zabaví vaše děti a vy budete mít čas si popovídat se všemi výrobci a vystavovateli.


Míša


Komentáře